Helpdesk

Aina kun toimitaan tietotekniikan kanssa ongelmat ovat mahdollisia kaikesta ennakoinnista huolimatta. Silloin on ensiarvoisen tärkeää että käyttäjillä on tieto mistä saa apua, ja aina parempi jos apua antavalla taholla on jo jotain tietoa avun pyytäjän IT-ympäristöstä.

Ja meiltä saa sitä apua.

Dokumentti ei tulostu? Tietokone ei käynnisty? Laite käynnistyy mutta ei mene verkkoon, tai hurina kuuluu mutta näytölle ei tule kuvaa? Käyttäjä ei pääse kirjautumaan tietokoneelle tai sähköpostiin?

Nämä ovat esimerkkejä ongelmista joita tietotekniikan käyttäjä voi kohdata.

Etätukipalvelut

Helpdeskiimme saa yhteyden soittamalla, sähköpostilla tai työnvälitysjärjestelmämme kautta mikäli asiakkaalla on luotu siihen tunnukset. Jos asiakkaalla on Laitevalvontapalvelu käytössä, yhteyden saa myös suoraan tietokoneelta.

Me ratkaisemme käyttäjien ongelmia puhelimitse ja etätyökaluja käyttäen. Käyttäjän antaessa siihen suostumuksensa pääsemme etävälinein laitteella ja pystymme hyvin usein ratkaisemaan ongelman jopa saman tien.

Lähitukipalvelut

Etäpalveluiden lisäksi voimme tulla paikan päälle, laite voidaan toimittaa meille tai voimme hakea sen korjaamollemme. Monista toimijoista poiketen valikoimassamme on sekä laitteisto- että ohjelmistohuoltopalvelut, joten emme pompottele käyttäjää tarpeettomasti laitevalmistajan ja ohjelmistotoimittajan välillä sen mukaan missä vika on.

Useiden asiakkaidemme kanssa on sovittu että myös erikoisempien ja muualta hankittujen ohjelmistojen kanssa me olemme yhteydessä ohjelmistotoimittajaan ongelman ratkaisemiseksi. Hyödyntämällä meidän osaamistamme ja ohjelmistotoimittajan tietoa ohjelmistostaan päästään yleensä maaliin nopeammin, ja käyttäjä ei joudu roikkumaan puhelimessa vaan voi tehdä jotain hyödyllisempää.

Ongelmia? Soita HelpDesk-numeroomme 044 3700 420 tai lähetä sähköpostia osoitteeseen helpdesk@ttlsystems.fi

Juttelisimme mielellämme kanssasi siitä miten HelpDeskimme voisi palvella juuri sinua!